Združenje proizvajalcev in distributerjev medicinskih pripomočkov SLO-MED

Novice


Arhiv: Kako torej do večjega učinka sejemskega nastopa?

Vsekakor je nujno, da vplivate tako na obisk stojnice vašega podjetja na sejmu kot to, da povečate verjetnost, da bo obisk prispeval k verjetnosti poznejšega nakupa.

Obiska ne morete prepustiti samo naključnim obiskovalcem. Večina obiskovalcev sejma je vnaprej odločena katere stojnice bodo obiskali, zato je komunikacija s potencialnimi obiskovalci pred sejmom ključnega pomena. Ne pozabite povabiti partnerjev, obstoječih in potencialnih strank, da vas na sejmu obiščejo.

Na sejmu samemu uporabite tudi vse vzvode za povečevanje obiska, nastopite z dodelano stojnico, poskrite za aktivnosti in promocijo. Nič ne bo narobe, če bo obiskovalce nagovarjala tudi kakšna najeta hostesa z velikim nasmehom, a nujno poskrbite, da bo poznala temeljne informacije o podjetju, da bo lahko obiskovalce usmerila na osebje, ki bo na sejmu poskrbelo za zanimiv in poglobljen pogovor s stranko. Tako bo na vaši stojnici vedno živahno, več obiskovalcev pa se bo po sejmu odločilo tudi za nakup.

VIR: http://www.3d-art.si/sl/content/vsebine/kaj-nam-obiskovalci-sejmov-povejo-o-dobrih-praksah.html#

 


 

Fotogalerija