Združenje proizvajalcev in distributerjev medicinskih pripomočkov SLO-MED

Novice


Arhiv: Koliko je vredna nova stranka?

Se pri vsakodnevnem delu kdaj vprašate, koliko je vredna nova stranka? Si pred pripravo dogodka, sejemskega nastopa ali promocijske aktivnosti postavite cilj, koliko novih strank boste nagovorili ali pridobili? Pri delu s strankami redno opažamo, da je vrednost stranke popolnoma pozabljena in da se projekti načrtujejo kar brez tega. Ker seveda nismo naivni, v na pamet izvedene projekte ne investiramo veliko, zato pa izvajamo aktivnosti, ki niso dovolj dobre, ne dosežejo ciljev in samo podkrepijo naše prepričanje, da smo za njih porabili preveč.

Arhiv: Priprava na učinkovit sejemski nastop

Za vas mora biti sejem skrbno načrtovan dogodek, s katerega boste nekaj odnesli. Nove potencialne stranke, zaslužek iz neposredne prodaje ali sklenjen posel. Na sejmu se morate pokazati v najboljši možni luči in navdušiti vse, obiskovalce in konkurente. To pa boste dosegli s pravim pristopom, načrtovanjem in jasno postavljenimi cilji. Če niste povsem prepričani, kako se lotiti priprav na sejem, preberite sejemski zapis in ne spreglejte tokratnega bonusa – hitrega vodiča pod naslovom Lista opravil za udeležbo na sejmu.

Arhiv: Kako do povečanja blagovne skupine s pravim upravljanjem

Upravljanje blagovnih skupin je ključno orodje, ki podjetju omogoča, da kupca postavi v središče svojega poslovanja in z ustreznim načrtovanjem ponudi izdelke ob pravem času in na pravem mestu, da bodo kupca zares dosegli in mu zagotovili pozitivno nakupno izkušnjo. Obenem je to priložnost za podjetje, saj lahko s pravilnim upravljanjem blagovno skupino znatno poveča. Proces je zapleten, vendar strokovnjakinja gospa Andreja Avberšek predstavlja 6 ključnih korakov, s katerimi lahko upravljanje blagovnih skupin obvlada vsako podjetje.

Arhiv: Veljajo nove obveznosti podjetij glede reševanja potrošniških sporov

Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS) ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z 32. členom ZIsRPS: - mora podjetje, ki priznava določenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje sporov s potrošniki, potrošnike preko svojih spletnih strani in splošnih pogojev poslovanja ali na drug primeren način (če nima spletne strani in splošnih pogojev) seznanjati katerega izvajalca IRPS priznava (navesti mora vsaj firmo, elektronski naslov in telefonsko številko). V primeru zavrnitve potrošnikove pritožbe mora podjetje potrošniku to informacijo poslati tudi na trajnem nosilcu podatkov skupaj z razlogi za zavrnitev pritožbe. - mora podjetje, ki ne priznava nobenega izvajalca IRPS, to navesti na svojih spletnih straneh in v splošnih pogojih poslovanja ali na drug primeren način (če nima spletne strani in splošnih pogojev). - morajo podjetja, ki se ukvarjajo s spletno prodajo ali spletnimi storitvami, na svojih spletnih straneh objaviti tudi elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. Od 15. maja 2016 morajo imeti podjetja usklajeno svoje poslovanje z določbami novega zakona.

Arhiv: ZAKLJUČEN 1. MEDNARODNI SEJEM MEDICAL

Kaj je teden MEDTECHA-a (Medtech week), ki se dogaja v času od 19 - 23. junija 2017

V tem času (19-23 junij) vsa podjetja in združenja, ki so člani MEDTECH-a bolj intenzivno skupaj ozaveščajo po vsej Evropi o vrednosti medicinske tehnologije. Vsako nacionalno združenje ali podjetje na svoj način  organizira široko paleto fizičnih in spletnih dejavnosti.  Tudi združenje SLOMED se bo pridružilo tem dejavnostim z različnimi aktivnostmi (spletna stran, FB , dan odprtih vrat za naše člane in potencialne člane, ki bi se nam želeli pridružiti,..)

Predstavitev MEDTECH week (ppt NAC_MD_MedTech Week meeting_11052017)